lördag 31 augusti 2013

Football & Starbucks

Hej alla svennar, ledsen att jag inte bloggat på ett tag igen... Hoppas allt är bra där hemma!

I torsdags var sista dagen av första skolveckan. De har alltid 4 dagar ledigt första skolveckan = grym regel!
Chante skulle iväg på bio med några kompisar och jag hade inget annat planerat... Jag ville inte sitta hemma själv utan något att göra så TJ och Deonte tog med mig på min första Amerikanska fotbolls match! Vi träffade massa annat folk på lektarna och satt och tjötade under matchens gång. Det var dock bara en träningsmatch men en kul upplevelse ändå. Vår skola spelade mot en annan och vi vann, WOOHOO!

Igår träffade jag en kompis från min kör klass. Vi gick till Starbucks och tog en fika ända tills det blev mörkt. Hon heter Kiara och är så himla go och söt på alla sätt! Vi satt och pratade om allt ända tills hennes föräldrar kom och hämtade upp oss och skjutsade hem mig. När jag kom hem stod min mamma i dörröppningen med händerna i luften och skrek : GAME NIGHT!!
De tog fram ett spel som kallas Apples to Apples och efter lite diskussioner om regler var det igång.
Det är såna spontana stunder som man uppskattar, när hela familjen bidrar till aktiviteter och en härlig stämning!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar