tisdag 13 augusti 2013

august 13th

Klockan är nu 11.05 am och redan har jag hunnit med en hel del. Jag och min (värd)mamma åkte till min framtida skola - Middletown High School - tidigt i morse för att registrera mig. Det måste alla elever göra innan skolstart för att de ska veta vilka elever som går på skolan. Min skola ligger med bil ca 3 minuter bort men de säger att det tar ca 15-20 minuter att gå. Mamma lämnade av mig hemma igen och åkte vidare till jobbet. Min syster Chante är en sjusovare så medan hon fortfarande låg och sov gick jag ner till gymmet i källaren och tränade, vilket var riktigt skönt. Jag var livrädd för att gå upp massa i vikt med sen jag kom hit har jag faktiskt gått ner i vikt, hur det nu kan komma sig? Men jag är säker på att det inte kommer hålla särskilt länge. Snart ska jag och Chante dra till gallerian to do some serious shopping. Ska bland annat inhandla en ny telefon så jag kan göra mer än ta bilder.. Hoppas allt är bra hemma! puss

Min vardagliga frukost, mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar