tisdag 10 december 2013

2 dagars ledighet

Imorse var jag redo att gå till skolan. Jag gick upp, klädde på mig och hade precis ätit och var redo att gå när jag hör chante från övervåningen "agnes.. agnes we don't have school. Go back to bed" Jag tittade ut genom fönstret och det hade börjat snöa riktigt ordentligt men med svenskt mått mätt var det ingenting att ställa in skolan för. Idag ville jag faktiskt gå till skolan för vi skulle åka på fieldtrip och sjunga för några skolor. Sen skulle vi ha international club då alla skulle ta med sig en rätt och senare skulle vi ha vår night rehearsal inför jul konserten. Allt inställt, så jag gick tillbaka och la mig igen.

Meeeen inte ska man klaga över extra ledighet inte! Strax ska vi få fin besök igen av våra kära vänner Kyle, Tj och Cody. Vi får se vad vi hittar på idag men något lär det allt bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar