fredag 6 december 2013

Field trip Friday

FREDAG! Du är så välkommen. Idag i skolan slutade vi från kör klassen 5 minuter tidigare och gick ut i cafeterian där folk hade c-lunch. Våra kära klasskamrater som är med i Ensemble, dvs de bästa och mest engagerade eleverna, hade flashmob för alla. De gick ut i cafeterian och helt plötsligt började dansa och sjunga till låten Royals utan att någon visste! Händer bara i Amerika. Synd bara att klockan ringde och alla gick till sina klasser innan de var klara.

Amanda följde med mig hem och snart ska vi gå tillbaka till skolan för att åka iväg på en field trip med kören. Vi ska åka bussnågonstans, kommer inte ihåg vart, och sjunga våra jullåtar. Vi är tvugna att ha på oss något juligt så jag har på mig min svarta lång kjol och min röda mocka jacka. Efter vi har sjungt åker vi tillbaka igen och är hemma runt 9. Chante kommer ha vänner över på Dance Night / Movie night. Vi ska spela just Dance och sedan kolla på film. KUUUUL!

Imorgon blir det att gå upp tidigt för att åka på nästa YFU event. Ska åka till Baltimore denna gången och sedan ha julmiddag/övernattning och spelkväll hemma hos några utbytesstudenter. Skriver mer om detta när jag kommer hem igen på söndag!

Ha en härlig helg alla!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar