tisdag 31 december 2013

Shopping... all by myself

Som rubriken lyder åkte jag och shoppade igår... helt ensam...forever alone.
Nämen jag ville hemskt gärna åka och shoppa då jag inte var färdig-shoppad sist när jag åkte med Amanda och Chante, men ingen kunde följa med mig igår så jag fick åka själv. Det kan vara ganska skönt ibland också. Dock fick jag ta bussen. Den enda bussen som går här och den går endast till gallerian typ varje tredje timme. Och jag säger bara... aldrig igen. Min mamma lämnade av mig och direkt när hon åkt iväg kommer ett par äckliga killar utan tänder fram till mig och börjar stöta på mig. De frågar hur gammal jag är, jag ljuger och säger 17 då man här inte är byxmyndig förrän man är 18, och de fortsätter med att vilja ha mitt nummer och frågar om de kan ringa mig någon gång ... nej tack! De fattar verkligen inte grejen och fortsätter med att försöka få mig att följa med i deras bil på en rundtur.... NEEJ!! Min mamma lärde mig att veta bättre än så! Allt gick bra och ingenting hände, jag kom fram till gallerian i ett stycke men jag tror nog inte att jag kommer vilja ta bussen ensam igen. Och jag kommer nog lyssna mer på folk när de säger åt mig att vara försiktig för det finns sjuka människor där ute.

Jag insåg igår att jag är hemskt långsam när det gäller shopping.. vill inte missa nåt! Jag var där i 6 timmar, och jag var så inne i vad jag gjorde att jag glömde att jag inte hade ätit på 8 timmar! Jag var helt yr och höll på att svimma så jag fick sätta mig ner och köpte mig en shake medan jag väntade på att min värdpappa Don skulle hämta upp mig.

Dock hittade jag världens snyggaste klänning som jag ska ha på nyårsafton idag!! Älskar den, har velat ha en sådan här klänning jätte länge. Och hittade lite andra saker också så nu behöver jag inte shoppa på ett bra tag!

Väl hemma spenderade jag lite tid med min kära syster. Vi åkte till Walmart för att köpa klister bh till våra klänningar imorgon och stannade på wawa för att köpa kaffe. När vi kom hem var vi båda helt hyper och satt i sängen, lyssnade på musik och bara dampade. Jag skrattade så jag hade ont i magen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar